a.1.- Què és?

Jo Cornellà és una nova eina d'interacció electrònica amb l'Ajuntament de Cornellà.
Mitjançant aquesta plataforma, totes les aplicacions integrades en ella poden compartir les dades d'accés d'un usuari (usuari, perfil, accés a la meva informació) de manera segura i eficient. És una única porta d'entrada a webs, aplicacions i serveis de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

a.2.- A qui va dirigit

Jo Cornellà va dirigido a la ciudadanía.

a.3.- Per a què serveix?

Jo Cornellà és una solució d'accés unificat (SSO “Single Sign On”), que permet que cada usuari necessiti únicament un usuari i una clau d'accés, compartides entre totes les aplicacions integrades. A més, permet l'accés de les diferents aplicacions a les dades d'usuari de forma controlada, evitant duplicitats, estalviant temps de desenvolupament i permetent el compliment de requisits legals (RGPD) de manera global.
L'aplicació de "Jo Cornellà" permet accedir amb una visió global a la teva informació associada dels serveis integrats a través de la teva àrea personal.

a.4.- Quines aplicacions estan integrades?

Actualment, l'aplicació Jo Cornellà integra diferents serveis i aplicacions de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat. Entre ells es troben "Cornellà Opina", "Pressupostos Participatius", "PAM Pla d'actuació Municipal", "Cornellà Inscripcions", "Cornellà al dia", "Eleccions Cornellà", "Re-utilitza Espai de reutilització social", "A prop teu ".
Cada aplicació té el seu nivell d'accés integrat amb el sistema d'accés únic. A través de Jo Cornellà podràs accedir a part teva informació de les diferents plataformes integrades.
A mesura que es desenvolupin noves eines que puguin integrar-se en "Jo Cornellà" s'incorporaran a la plataforma.
Busca el logotip de "Jo Cornellà" en els diferents portals per conèixer si la plataforma està integrada i pots utilitzar el teu usuari d'accés únic per accedir a determinats serveis.

a.5.- En què em beneficia?

Si ets un usuari, et permet utilitzar un únic usuari per accedir a totes les aplicacions integrades de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat, de manera que les teves dades d'accés siguin sol·licitats un cop i no hi hagi duplicitats ni errors de coherència entre ells.

a.6.- Com el faig servir?

Com a usuari, no necessites fer res especial.
Busca el logotip de "Jo Cornellà" en les diferents aplicacions de l'Ajuntament de Cornellà a les que accedeixis. En totes aquelles plataformes en les que trobis el logotip podràs reutilitzar les teves dades d'accés i accedir al teu perfil i dades actualitzades.

B) Registre Jo Cornellà

b.1.- Com registrar-se?

Vés a la pàgina Registre i introdueix les teves dades.
És necessari que tinguis un compte de correu electrònic vàlid, que serà el teu nom d’usuari.
I també cal un número de DNI/NIF/NIE vàlid. El correu i aquest número són les dades imprescindibles per poder recuperar la contrasenya d’accés, en cas que la perdis, la vulguis canviar, o vulguis donar-te de baixa.
Després introdueix la resta de dades i, per acabar, llegeix i accepta les condicions d’ús, abans de procedir a l’activació.

b.2.- Com finalitzar el registre? . Activació del meu compte

Quan acabis d’introduir les dades, clica “Enviar”. Automàticament t’enviarem un correu electrònic amb un enllaç de verificació al correu electrònic que has especificat.
Fes click a l’enllaç que inclourà el missatge per verificar que n’ets els propietari i el teu compte quedarà activat.

b.3.- Problemes d'accés: no recordo l’usuari o la contrasenya

El teu nom d’usuari és el teu correu electrònic. Si no recordes quin correu electrònic vas utilitzar quan et vas registrar, o has oblidat la contrasenya, pots recuperar-los amb el teu DNI/NIF/NIE i password o email fent clic a Recuperar usuari (email) o Recuperar contrasenya

b.4.- Problemes d'accés: no he rebut el correu de verificació

Si no reps el correu de verificació, és convenient que comprovis la safata d’spam o correu no desitjat.
Si tampoc no el trobes, potser l’adreça electrònica que has introduït contenia algun error o el registre ha estat incomplet.
Torna-ho a provar, i si et torna a passar el mateix, contacta amb nosaltres.

b.5.- Problemes amb el registre: No puc enviar el formulari on-line

En aquest cas, envia aquestes dades a informacio@aj-cornella.cat. Et donarem d’alta manualment i t'arribarà un correu per validar el teu compte per poder accedir a l’aplicació de Jo Cornellà.

b.6.- Puc actualitzar les meves dades del registre?

Sí, pots modificar o actualitzar les teves dades accedint a Jo Cornellà, a la teva àrea personal a la secció 'Les meves dades'.

b.7.- Puc donar-me de baixa?

Per donar-te de baixa com a usuari de Jo Cornellà, vés a la pàgina de la teva Àrea Personal , dintre de jo Cornellà, a la secció ‘Les Meves Dades’.
A sobre de la teva fitxa, trobaràs l’opció de 'Donar de Baixa'. Tingues en compte que eliminaràs les teves dades i també l’opció de participar i accedir als serveis integrats, com per exemple votar en enquestes de Cornellà Opina, així com de consultar la teva informació dels serveis integrats a través de Jo Cornellà.